Powrót

20:20:00 kelayno 3 Comments


   Dzień dobry wszystkim!

   Wracam po ponad roku nieobecności. Nie mam pojęcia, jak długo tu zostanę, ani czy posty będę wrzucane regularnie. W końcu za jakieś dwa tygodnie rozpoczynam klasę maturalną, a że moje ambicje są spore, mam zamiar się przyłożyć i zdać ten "egzamin dojrzałości", jak i egzamin zawodowy czekający mnie w styczniu, jak najlepiej. Miejmy tylko nadzieję, że nie zabraknie mi chęci i samozaparcia do kontynuowania pisania.
   Możliwe, że część z was mnie pamięta, możliwe, że trafiliście tutaj, bo nie wyrzuciliście mojego martwego bloga z obserwowanych. Nie wiem czy to było lenistwo, czy nadzieja, tak czy inaczej miło, że tu jesteście.
   Nie obiecuję, że tym razem będzie lepiej, szczególnie że poprzedniego bloga prowadziłam przez jakieś dwa/trzy lata. To będzie ciężki do pobicia rekord, trzymajcie kciuki!


   Sensowny post postaram się wrzucić w ciągu najbliższych dni.

3 komentarze:

  1. Wspaniale, że wróciłaś! Zazwyczaj nie komentowałam Twoich postów, ale wiernie śledziłam każdy wpis od czasu, kiedy oceniałam Twojego bloga na wampirza-ocena jeszcze na onecie jako Pandora :) bardzo się rozwinęłaś od tego czasu, aż miło czytać :) pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kurde, teraz to mnie zaskoczyłaś. Już prawie zapomniałam o tych czasach :D
      Cieszę się, że się rozwinęłam, chyba bolałoby gdybym w wieku 19 lat pisała jak trzynastolatka, heh.

      Usuń